۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

اعترافات اینجانب بعد از 7 روز ممنوع الورود بودن به بالاترین!

در ابتدا از محضر محترم بالاترین اجازه میخواهم قبل از ایراد کیفر خواستم از پیشگاه مفام معضم بالایاران(ر ض) مراتب ندامت و پشیمانی خود را ابراز کرده و اعلام کنم که اگر رهنمودهای این عزیزان نبود بالاترین در یک مسیر سراشیبی تند و خطرناک بی قانونی قرار میگرفت!
متاسفانه بعد از برگزاری و وضع قوانین جدید که با یک حماسه بزرگ و عظیم از سوی احاد کاربران سایت همراه بود! من و عده ای از دوستان کاربر به دلیل سنگین بودن تعم تلخ شکست در مقابله با عدم وضع قوانین جدید،که با یک توهم خودساخته مبنی بر اصرار بر ادامه پیروی از قوانین قدیمی سایت،دست به تحریک افکار مجازی کاربران و تشویق انان به هنجار شکنی و ایجاد اغتشاشات اینترنتی برای مقابله با وضع قوانین جدید بودیم! که متاسفانه در این راه با انحراف از ارمانها و قوانین اولیه بالاترین(ره) در شکل گیری نظام مقدس بالاترین دچار انحراف و تکروی شده که در نهایت منجربه پدید امدن این حواث اصف بار و بسته شدن و مسدود شدن حساب کاربری بسیاری از کاربران بیگناه شدیم! اینجانب اعتراف میکنم که در این مدت با ایجاد رابطه پنهانی با تعدادی از عناصر خارجی سعی در براندازی سایت با فرستادن اسپم های الوده و انفلوانزایی به بدنه سایت برای از کار انداختن سیستم سایت و برپایی یک انقلاب رنگی اونم از نوع قهوای! داشتیم.اینجانب تمام کیفر خواست خود و حتی دوستان دیگر را می پذیرم و هیچ دفاعیه ای از خود ندارم!وسلام العکم و.........!
اهان! راستی یادم رفت اینو بگم که، وضع قوانین جدید و بایکوت کاربران جدید و قدیمی سایت از طرف بازرسان بالایارهیچ تاثیری در اعترافات ما نداشته و بلعکس من از بالایاران عزیز تشکر میکنم که با این کار به من و تعدادی دیگه از دوستان فرصت فکر کردن و امکان رشد معنوی در روزهای مسدود بودن حساب کاربری، برای من و برخی دوستان خاطی فراهم کردن وسلام ال..............!

هیچ نظری موجود نیست: